Bebisträff!

Idag har jag och Leon vart på bebisträff hos Lina. Väldigt trevligt! :) Det tråkiga är att Leon blir på så dåligt humör när vi är borta jämt, sen hemma är han jätteglad. Så trist! Enda stunden han va glad där idag va när han fick sitta i gåstolen. Han älskar gåstolen alltså! På gott och ont. Nu är det tänder på gång tror jag men det är alltid så, jättetrist!!

Efter träffen åkte vi och handlade, hem och laga middag (världens godaste köttfärs- och kantarellpaj!), åt, nattat Leon, lagat lite barnmat och nu slappat lite framför tvn. Skulle lägga mig vid 21 tänkte jag men det gick ju som det gick, as always.

Imorgon ska vi minsann ta oss ut på en moronpromenad allihop, sen ska jag försöka hinna färgs håret. J ska sen iväg på rättegång och på kvällen tänkte jag hinna träna lite step. Gruvar mig för det va så fruktansvärt jobbigt sist så jag trodde jag skulle koola vippen! Men jag överlevde! ;)

Nu måste jag verkligen sova. Leon vaknar ju numera varje natt och senaste nätterna panikgråtit och krånglat i nån timme 1-2 ggr per natt! :/ Vet inte vad det är... Lillhjärtat! Säger i alla fall GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0