En tripp till Sundsvall!

Ni får ursäkta den extremt fula designen, det tar lite tid att få till en hel design nu när man har en kille att roa hela dagarna! :D

Idag har vi i alla fall varit till Sundsvall en sväng, lite dumt kanske med sommardäck i snöoväder, blev en kortis på Babyproffsen där jag testade Bugaboo bee+ och Donkey, desto längre tid spenderade vi på bilfirman... Bra uppdelning?! Well Well! Vi kom hem helskinnade till slut. Leon fick bada, vi åt varma mackor och nu sover prinsen sen några timmar tillbaka och jag ska också sova! Borde ta tag i min design men jag är sååå trött! Trots sovmorgon till 8:15 i morse, underbart!

Uppdatering angående viktväktandet, -1,7 kg denna vecka som va! 2 kg sen start... Det går segt men alltid något! Går sådär att följa Viktväktarna dock!

Nej, ögonen går i kors, får säga Godnatt!

Leon provåker Bee idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0