Matpaus!

Nu har vi ätit lite mat, för mig blev det sofilé (trodde nån skämtade för jag har aldrig hört talas om det, haha) som jag efter lite googlande beställde! ;) Med rostad potatis och en sjukt god ört- och vitlökssås! Leon fick lite mat så han blev nöjd. Sen fick han ny blöja och vi gick och köpte varsin kanelbulle innan vi åkte vidare. Så nu är vi på g igen! Är väl framme runt kl 20. Har aldrig gått såhär segt nån gång tror jag! Antagligen för vi kom iväg så sent.

När vi kommer fram är det läggdags för Leon, vet att dom vill träffa honom där men tänker inte förstöra hans rutin som sitter perfekt varje kväll nu! Ska även passa på att göra hand- och fotavtryck för Lifestone när han somnat, hehe! Blir svårt annars...

Imorgon är det återträff på folkhögskolan där både jag och Johan gått olika år. Han gick där innan han träffade mig! :) Ska bli kul. Kommer väl kanske nån man känner i alla fall!

Uppdaterar kanske senare! :D Hoppas ni haft en bra dag i det underbara vädret!

Kraaaam


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0