Nova och kyrkans barntimmar!

Idag har det varit fullt upp. I morse strax innan kl 10 körde vi pappan till jobbet och mötte sen upp Amanda och River på Kappahl för att handla present. Sen tog vi oss upp till Nova och Jessica! Och fick äääääntligen träffa lilla Nova! Sååå liten och söt! Leon va en jätte i jämförelse (och då är han egentligen inte så stor?! Haha). Jag kan omöjligt komma ihåg att han va sådär liten för bara 2,5 månad sen?! Hur sjutton kan man glömma så fort? Jag vill inte glömma!

Hur som helst, satt där och pratade och fikade en del, nu är lilla gänget komplett äntligen! :D Sen kom även Lina och Jameson dit. Då var jag och Amanda dock tvungen att åka, så vi åkte och åt lunch sen iväg på Kyrkans barntimmar där vi gjorde färgtryck. Leons blev lite sådär halvmisslyckat, dom andra lyckades riktigt bra med sina! Men men, det är Leons fötter i alla fall! :) Nu ska jag rama in den tygbiten bara och sätta upp i hans rum när vi flyttar! :)

Efter det åkte vi förbi min mormor och morfar dit även min kusin och hennes kompis kom. Fick mig lite middag, mums! Sen åkte vi och hämtade pappan på jobbet vid kl 18. Jag åkte ner för att hämta min dator som äntligen kommit nerifrån Johans mamma där vi glömde den sist, men så hade hon skrivit Johans namn så jag kunde inte hämta ut den, SUCK! Så han fick åka ner och sen har han tvättat. Och jag har min älskade dator här! ;)

Leon är inne i någon period nu igen som han hade första månaden, han bara gnäller, grinar och skriker. Och är allmänt missnöjd! Det är inte magont för det hade han förra veckan och det är helt annorlunda. Det tär på tålamodet så ikväll efter ungefär en vecka av gnäll och skrik fick jag lite panik och blev såååå less! Men sen blev han glad igen och det kändes lite lättare. Men han sover ca 10 min, är glad en liten stund, är gnällig i 2 timmar. Sover 10 min, är glad en stund, är gnällig i 2 timmar. Så håller dagarna på typ! Och Johan jobbar ju långa dagar så ibland får man nog... Men nu är han ledig imorgon, ska bli så skönt. Är så stressad! Och inatt hoppas jag att Johan tar honom då jag tog honom igår natt. Kan ändå inte sova när han vaknar men skönt att slippa gå upp.

Nu borde jag sova, imorgon är det nämligen föräldrargrupp kl 10:30! :) Ska bli jätteroligt! Sen får vi se vad man ska hitta på?! Nej, dags att sova som sagt! Behövs sömn... Men först ska sängen bäddas, kan vara det jobbigaste ever när man är trött och bara vill sova. Men skönt med nytvättat! :)

Godnatt! ♥




































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0