Linasmatkasse - dag 1!

Ikväll när vi kom hem från babysimmet stod kassen utanför dörren! Och eftersom det va ganska sent blev det en av snabb-rätterna idag - Lax med matkorn och mangosalsa. Och det var faktiskt riiiktigt gott måste jag säga! All mat (i alla fall denna vecka) är sånt jag aldrig skulle komma på att laga själv och väldigt nyttigt, så det är bra. Vi behöver äta nyttigare, ha bättre portionsangivelser (detta räcker ju till 4 portioner) och vara billigare (detta blir mycket billigare för oss!) så vi kommer definitivt fortsätta med detta varannan vecka. Dessutom behöver man inte handla mer än en gång i veckan för helgen då men inte på vardagarna så man blir inte frestad av att köpa en massa skit. Jag tror verkligen på detta! :) Visst kommer det saker som man inte är så förtjust i men är ändå kul att testa nytt. Gillar inte direkt falukorv men det blir det imorgon och jag ger det absolut en chans! :)

Hittills är jag väldigt positiv i alla fall.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0