Bikini-problem!

Imorgon börjar babysimmet och jag har ingen bikini, great! Dessutom är det löning först på tisdag, ännu bättre, eller inte! :P Va och letade här om dagen men hittade ingen och känns inte värt att åka till Valbo då vi ändå måste dit efter löning och handla lite. Meeeen, måste hitta någon provisorisk lösning imorgon helt enkelt! Dock ska jag skaffa en ny till resten av gångerna. Letade på Team sportia och Lindex igår (Lindex hade inga och TS hade ytterst lite, ingen bikini bara baddräkter). Ska det vara så svårt att hitta en vanlig enkel bikini som är som en bh-överdel?! Hittade en bra på nätet men efter att han mätt och kollat enligt tabellen litar jag inte på det för fem öre och alldeles för dyrt att byta med returporto och grejer. Så det får vara! Hur svårt ska det vara med storlekar egentligen?! Jag blir knäpp! Hatar att köpa BH och bikini för det är alltid så olika. Och bikinis hittar jag aldrig en som är precis som en vadderad BH. Tänk om man kunde 1. vara smal 2. ha normala större bröst! Detta matchar inte för fem öre...

Ja ja! Får hoppas jag kan komma iväg till Valbo i veckan fast enda dagen vi skulle kunnat är på tisdag då Johan va ledig men nu ska han till Örebro till ögonläkaren på onsdag och måste därför jobba tisdag (och resten av veckan!) :/

Men frågan är vad jag ska ha på mig imorgon?! Har min gamla bikini men den överdelen är så grymt osmickrande!!

Till råga på allt har man hudsjukdomen och kan inte direkt sminka sig inför simmet. Yey! Underbara liv!! Visar hellre bristningarna och valkarna tusen gånger om. Men hoppas det blir kul med simmet i alla fall. Först ska jag dock till hjärtläkaren i ca 2 timmar.... Woho!


Kommentarer
Postat av: Badmamma

Balconette i Söderhamn kan ha om du inte kikat där :) !

2011-10-23 @ 19:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0