Shoppingtur!

Först blev det shoppingtur med Amanda och River igår! Första och förhoppningsvis sista gången jag åkte buss med vagn kan jag säga för övrigt! Men det va en rolig dag :D

Idag blev det en spontantripp till Valbo med mamma och Tilda. Jättetrevligt! Mycket jag behöver köpa som jag inte har råd med dock insåg jag... :P Men kom hem med lite. Ska visa allt som shoppades igår o idag och som kom i paketen under veckan, kommer nog bilder Imorn. Då ska jag till Bollnäs och shoppa på Åhléns, haha! :D

Nu har jag och Johan ätit tacos så jag spricker snart. Ändå lyckades jag trycka i mig några rutor choklad på det. Men min ursäkt är ju att godismagen va INTE full! ;)

Dags att sova strax, dötrött! Godnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0