Läkarbesök!

Idag är det äntligen dags, efter att ha fått skjutit på det två gånger sen i september pga sjukdom. Är sjukligt nervös! Arbets-EKG och ultraljud på hjärtat.


Såklart sover Leon som en stock bara för att jag va tvungen att ställa klockan på 07 idag också. Trodde jag skulle bli mer morgonpigg med barn, när man är van att kliva upp men Leon skämmer bort mig rätt bra ändå. Sen är det lite skillnad ändå på att mysa med Leon kl 07 eller kliva upp och åka iväg.


Dags att göra sig i ordning. Ingen frukost får jag äta heller! Hungrig! :P Och måste hitta ett par skor att cykla i, bra att jag tänkte på det igår! ;)


Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0