Städat och donat!

Idag har vi städat här hemma, skönt att få ordning och någorlunda storstädat även om det finns vråer som skulle behöva fixas, det orkar jag inte med nu! Man har bra med sammandragningar efter några timmars städning... Så efter några timmar blev det fika på balkongen! Underbart! :D Mina dumlekakor jag bakade igår blev det...



Nu ska vi dock ta oss ner till affären och hämta paket, Johans kängor han beställt inför Kebnekaise kom igår och idag kom mina hudprodukter från Exuviance, hoppas hoppas dom fungerar nu!!! Rengöringen fanns dock inet att beställa och jag missade buda över igår när den gick ut på Tradera suck, så får vänta till nästa fredag och hoppas jag vinner den som avslutas då helt enkelt! Försöka ta oss till apoteket för att se om det finns någon skonsam rengöring så länge... Sen blir det till att handla lite mat också! Blir fredagsmys ikväll med tacogryta, ris och nachochips + sallad, muuuuuums!! Längtar redan! :D

Gick in i v. 36 idag också, kommer bild och inlägg om det senare... Dags att försöka sätta på sig ett någorlunda ansikte för att kunna åka och handla! Ha det underbart i det härliga vädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0