Myskväll!

Jag gjorde tacogryta med ris, nachochips och sallad till middag! Faktiskt riktigt gott, om jag haft ännu mer krydda (ändå hade jag mer än vanligt) och om jag skippat bönorna, men dom gillade Johan i alla fall! ;) Men detta blir det fler gånger... Blev en hel del över till frysen! :D Sen skulle jag titta på "Så ska det låta" men Johan skulle se på "Arga snickaren" så där förstördes min fredagskväll men jag har hängt här i stället... Nu blir det snart Wallander, hoppas jag inte sett denna, svårt att hålla reda på! Frågan är om jag orkar vara vaken tills den är slut, haha!


Har för övrigt börjat dricka mitt hallonbladsthé, inte alls så farligt som folk verkar tycka! Det är inte världens godaste utan något i men med lite honung i är det riktigt gott! Så får lätt i mig min kopp om dagen. Ska öka med en kopp för varje vecka (eller lite tidigare) upp tills jag är uppe på 4 koppar... Här ska det göras allt! :P Och om två veckor ska jag börja med alla klychor för att få ut bebis, haha, värt ett försök! ;)


Haha, Johan undrade lite vad det var när den låg upp och ner så man inte såg etiketten! ;)

Nu ska jag ta bort mitt smink och testa mina nya hudprodukter, håll tummarna att dom funkar bra! :D Sen lägga mig och se Wallander, ryggen klarar inte att sitta upp mer än 2-3 timmar i streck... :P Kanske blir en dumlekaka till efterrätt? Haha! Nyttig värre... Men så goda!! Och utan tvekan det enklaste jag nånsin gjort...

Ha en trevlig fredagkväll! :D



Kommentarer
Postat av: Anonym

Grytan såg väldigt god ut! Har du lust att lägga upp eller länka receptet? : )

2011-05-21 @ 11:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0