Lång frånvaro!

Jag ber om ursäkt för den extremt långa frånvaron... Det slog till för ca en vecka sen över en natt bara och jag är så j*vla slut så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Skulle göra VAD som helst för att få ut bebis om en vecka när han är 37 fulla veckor men det kan jag väl fortsätta drömma om... :P Knappt haft en förvärk! Men först ska vi se imorgon att han vänt sig, hoppas annars blir jag nervös!

Jag orkar dock ingenting, inte ens orkat ta fram datorn på flera dagar, bara legat och tittat med mobilen. Igår va den värsta dagen nånsin och efter minsta lilla ansträngning är det sängläge som gäller! Kan sitta i soffan 2-3 timmar sen måste jag lägga mig ner några timmar för att orka sitta upp igen! ;D Är inte trött i huvudet eller så trots att jag sover kasst men kroppen är på gränsen till död alltså... :P

Idag tog jag mig i alla fall ut,
vi hämtade barnvagnen och storhandlade (det va ju grymt smart! Ryggen gick typ av...) men nu ligger jag däckad i sängen sen 2 h tillbaka lite drygt, har inte orkat röra mig ur fläcken! Måste upp och ut med hunden snart och fixa en maskin disk och sådär, längtar inte!

Imorgon blir det som sagt besök hos barnmorskan, näst sista innan BF... Hoppas det är sista gången jag går dit dock! :P Sista är den 10 juni, 13 dagar innan BF och då hade jag tänkt att han skulle kläckts! ;) Drömma går ju... Sen ska jag även åka och inhandla en amnings-BH på Lindex, några plagg på Kapp ahl och några saker på apoteket. Sen är allt klart! Så innan ästa torsdag hade jag tänkt orkat baka till frysen, tvätta bebiskläder, packa BB-väska, skriva förlossningsbrev och säkert något mer... :) Då ska det vara klart! Så ja, det blir väl en syssla om dagen ungefär, känns lagom. På lördag ska jag dock orka mig iväg några timmar för lillasysters konfirmation Wish me luck! Men det blir ju mest sitta så vila fram tills dess så ska det nog gå bra :D Det jobbigaste är att stå framför spegeln o göra sig i ordning innan... Eller så ska vi inte snacka om att tvätta håret! Vilket jag måste göra ikväll... Längtar inte direkt!

Jag har fått sån sjuk panikångest över förlossningen
men samtidigt lika mycket panik över hur jag mår nu och inte orkar nåt att jag är beredd att göra nästan vad som helst för att slippa detta så...

Hoppas ni förstår min frånvaro!
Trodde aldrig det skulle kunna bli såhär påfrestande. Han kräver mycket energi den lille alltså! :P Det hemska är att det slog över på en natt bara! Hua! Tänker han stanna inne 7 veckor vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till... Inte så jobbigt att sitta vid datorn egentligen men eftersom jag mest orkar ligga ner och inte kan ligga på rygg utan andnöd så blir det lite problematiskt att skriva på datorn när man ligger på sidan!

Well, ska försöka uppdatera er en aning bättre!
36 fulla veckor imorgon i alla fall =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0