En långdag!

Puh! Idag har det vart fullt upp... Åkte ut till E-center strax efter 12 och träffade Amanda och River sen blev det BM-besök kl 13. Allt gick bra och lillen har vänt sig! Jippi!! :D Dock inte fixerad men han lär inte vända tillbaka... Så skönt att veta i alla fall. Dom tog inte alla värden idag, inte järn och socker då det legat så bra men kan skriva det dom tog. Är idag i v 35+6 alltså 36 fulla veckor.

Blodtryck 132/87 eller nånting sånt, minns inte exakt
Vikt -0,1 kg (+7,9 kg från start)
Hjärtljud
144
Sf-mått 33

Efter barnmorskebesöket blev det att åka och köpa en amnings-bh, bindor och grejer på apoteket till efter förlossningen och lite kläder på Kapp Ahl. Nu är verkligen allt klart, for now! ;) Bara babysittern som ska köpas och det blir sen i juni. Efter jag handlat klart blev det mjukglass med Jessica ett par timmar, trevligt! :D

Nu har jag tagit ut hunden och ätit enkel middag! Rostbiff, potatissallad och halloumi. Inte så kul att göra mat bara till sig själv och nu orkar man inte stå så länge och göra det heller så det blir enklast möjligt! Nu en lugn kväll i soffan och strax innan 23 dyker älskling upp! Imorgon ska han dock ha bilen i jobbet så då lär jag bli hemma hela långa dagen... Försöka få en tvättid kanske eller tar vi det i helgen. Packa BB-väska och skriva förlossningsbrev och lite sånt ska ordnas. Jag tänkte ju att bebis skulle vara ute om 2 veckor max! ;) Haha, lär knappast hända men man kan ju hoppas!

För övrigt mailade jag till dom som har hand om Babyboxen här om dagen då jag tyckte det var lite fel att jag fick en box med jättelite innehåll och en rabattkupong som gått ut när jag hämtade den i februari och nu får dom helt andra saker i boxen. Så jag mailade dom min åsikt att det borde kollas upp bättre, rabattkupongen hade liksom gått ut i november. Däremot hade jag mailat till fel adress så nu när jag mailade till rätt fick jag svar inom 5 minuter (verkligen bra jobbat!) och att jag får hämta ut en ny då jag råkat få en gammal. Bra service! :) Synd jag inte visste det idag bara, hehe. Får hämta den i helgen!

Nu ska jag bara slappa och sen gå och lägga mig, lär sova gott inatt när jag haft lite att göra idag! Sov mycket bättre natten som va när jag hade en del att göra igår också... Man sover dåligt dom dagar man bara vart hemma!

Ha en trevlig kväll :D

Kommentarer
Postat av: carro

Jag gick bara in på barnens hus å sa att de va gamla kuponger så jag fick en ny på en gång :) och i den nya va de helt andra saker i, förutom blöjor å badskummet :)

2011-05-26 @ 20:04:50
URL: http://carolinanorgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0