Dumlekakor!

Här händer det inte många knop idag, det slutade med att Johan blev hemma från jobbet i morse för han är krasslig! :/ Stackarn... Tog en promenad med hunden och sen har det inte hänt mycket alls... Vilat och vilat! Blir nästan segare av att vara ledig än jobba, herregud, gör verkligen ingenting! :P

Nu ligger i alla fall älskling och sover och jag tog mig för att testa göra dumlekakor, inte hunnit smaka dom än då dom står och svalnar men ska bli väldigt spännande! :) Haha. Bakning är inte min starka sida men detta kan vara det enklaste jag gjort någonsin! Hoppas dom smakar lika bra... Tänkte göra en plåt silviakakor också men får se, det får bli senare i så fall eller blir det imorgon helt enkelt. Ska ju orka stå och laga mat sen också!

Snart hoppas jag älskling vaknar, blir en liten promenad till med vovve då i det fina vädret sen ska jag som sagt laga spagetti och köttfärssås och det blir nog inte många mer knop idag mer än att fixa lite disk och plocka lite här. Och eventuellt baka mer om jag orkar men tvivlar på det... Min rygg orkar inte några längre stunder numera...

Hoppas det här fina vädret håller i sig till helgen när Johan är ledig (inte sjuk hoppas jag!) och vi åker hem till mamma och pappa en sväng och sådär... Håller tummarna! :)

Vad gör ni denna torsdag? Jag har nog aldrig haft så sega veckor som nu när man går hemma även om det är skönt att kunna vila, det går ju sååå sakta! Kommer aldrig bli bebis nu bara för det ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0