Bristningar!

Varför är det så jobbigt med dom? Det är självklart värt allt men just nu känns det skittungt, speciellt innan man sett vad man får dom för liksom... Innan han är här! Dom första var dock värst... Och det kunde vara värre (men är ju några veckor kvar, så det lär hinna bli fler!), ena sidan har jag inga alls men fram och andra sidan är det desto fler... Det känns jobbigt nu men jag vet att det självklart är värt det!! :) Bara att försöka vänja sig. Jag och Johan skulle ta en bild med magen dock, önskar nu att vi fått tummen ur innan jag blev en polkagrisrandig muminnäsa! Får försöka få till någon bra bild ändå...



Tycker dock dom ser värre ut i verkligheten än på bild, där blev dom förskonade :P


Kommentarer
Postat av: MANDY- Mamma till River!

suuuuuuuuuuuuuuuger!

2011-05-19 @ 23:01:56
URL: http://mandyys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0