Svar på kommentar:

Eftersom jag inte kan svara Sofie i ngn blogg så svarar jag här! :)

"Tradera är hur bra som helst!
Jag muttrade lite förra veckan att jag tyckte det blev dyr frakt på ett klädpaket jag vann men sambon frågade om jag var knäpp. Totalt 141 kr med frakt och då var det 8 st bodys, 8 par byxor, en klänning, 2 set byxa/tröja och ett par tights.
Allt i superfint skick. Bara onödigt att köpa bebiskläder nytt!
Jag gjorde tabben att köpa massa i strl 50 innan hon föddes. Hon vägde 3450 g och kunde ha dom i 1 vecka så du vet ;). Jag hade skippat ALLT i 50!

Att du tog boxen från Barnens Hus kommer du bittert ångra =S. Vi fick samma saker i som du men det du gjorde var att skriva på ett papper som godkände att en miljon säljare får ringa upp dig. Slutade med att jag drog luren i örat på dom.


I Hudik får du Liberobox och Babybag med mkt finare saker! Bla body och strumpor från Polarn o Pyret, massa salvor, oljor, leksaker och blöjor."



Jo, Tradera är fantastiskt. Dock verkar det med storleken på kläderna vara så olika... Vissa har fått bebisar som väger 4200g och kan ändå ha strlk 50 2-3 veckor medans andra som du fått små och inte kunnat ha det. Så det verkar vara lite hur dom är byggd eller något... Köper en del i 50, funkar det inte får vi sälja det eller spara till nästa gång man kanske får en bebis som behöver det då :)

Usch, vad trist med alla telefonförsäljare! Kanske skulle skrivit ett annat nr, he he. Men jag svarar aldrig såna så dom får väl ringa då... Eller be dom dra! ;) Hade vart värt om det vart bättre grejer men men. Ser fram emot boxarna på bb :D

Kommentarer
Postat av: MANDY- Mamma till River!

ja jag tycker verkligen du ska köpa 50 iaf.. river kan fortfarande ha 50 och bodys är fortfarande hängiga över agen på honom och då väger han 4 kg nu.. 56 bodys är som ett tält på honom men han kan dock ha 56 i byxor bara för att han har långa ben även om domär jätte stora annars.. vi har 4 bodys i 50 och 2 par byxor och klarar oss fint med det. det är ju olika från märke till märke också.. Lindex 56 bodys är svin stora medans H&M mindre.. så aja, fan vad jag babblar :p Köp lite 50 iaf :P

2011-03-10 @ 20:34:34
URL: http://mandyys.devote.se
Postat av: Jenny

Tanke på att du gillar gratis så tipsar jag dig om denna: http://www.alltforforaldrar.se/gravidpaketet



http://www.libero.se/Pages/Club/Default.aspx?id=25825

2011-03-10 @ 20:43:39
Postat av: Rebecca

Gumman köp storlek 50 men bara några få plagg ifall bebis bara kan ha de första veckan. Jag e lite besviken för Kian passar bra i 50 nu och jag hade velat haft de kläderna längre :/

Så jag som fått bebis som vart liten storlek 44 trodde ju att jag skulle få en till lika liten. Så nästan allt mitt e i storlek 50.

Ah du fattar ;)

Saknar dig <3 puss

2011-03-11 @ 00:48:57
URL: http://Staaacey.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0