100 dagar kvar!

Nu når man en milstolpe till! :) Eller egentligen imorgon när man är nere på tvåsiffrigt men 100 dagar kvar känns galet! Det känns som att tiden går så sakta men ändå snabbt! 99 dagar känns t ex inte alls speciellt långt... Fast det är ganska långt men ändå! :)

Nästa milstolpe är vecka 30... Dom här milstolparna kommer helt naturligt utan att jag ens funderar över det... Som det känns nu är det 100 dagar kvar, vecka 30, 50 dagar kvar, vecka 35 och sen är vi i mål!

Nu är det dags att göra sig i ordning för ännu en arbetsdag. Precis 2 månader kvar tills jag går hem nu på semester och sen mammaledighet, känns sååå skönt även om jag kommer bli så uttråkad där innan det är dags men skönt att få vila lite! Känns redan tungt ibland konstigt nog... Jag har sovmorgon idag, superskönt men jag gillar inte att jobba kväll! :) Dessutom gick jag upp för att köra Johan till jobbet tidigare men sen får han skjuts, ha ha, lite surt kändes det kan jag säga!

Igår kväll var vi till Valbo och shoppade lite bebiskläder, lägligt, det får vara lite som att fira 100 dagar kvar då, ha ha! ;) Ska lägga upp dom senare när jag orkat fota, inte säkert jag orkar ikväll men imorgon kanske :D


Kommentarer
Postat av: Carin

Ser fram emot bilder från shoppingen sen :P

2011-03-15 @ 21:12:46
URL: http://nursen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0