20 dagar kvar...

Jag gör inte mycket om dagarna, förutom att vänta, därför blir det inte heller så mycket uppdatering i bloggen! Jag gör verkligen ingenting denna vecka förutom när Filip kom förbi här om dagen. Men det är ganska skönt också! Dock hade jag nog gjort mer om jag inte haft den här jäkla hudsjukdomen som gör det så jobbigt att ens försöka sminka sig för att kunna visa sig bland folk, så jag orkar inte fixa mig och därför gör jag inget! Skittrist... Men så är det! Den är ju tusen ggr värre nu än någonsin dessutom. Så jag blir mest liggande hemma. Men sen har man inte så mycket energi heller, Johan jobbar och haft bilen några dagar...

Igår fick jag i alla fall tummen ur och bakade en sats dumlekakor! Mer lyckade denna gången dock inte utseendemässigt, det var bättre sist, haha! Man kan inte få allt ;)

Jag blir kvar här i sängen idag tror jag sen ska jag och Johan grilla ikväll! Ska bli riktigt gott! Dock har vi bara elgrill men det funkar faktiskt över förväntan ändå... :) Även om det inte är riktigt som "the real deal" så att säga. Imorgon ska vi iväg på fest en sväng på kvällen och på söndag blir det troligtvis Axmar brygga, ser fram emot en rolig helg! Så kanske lika bra att jag vilat upp mig... :D Har ju i alla fall fått bakat, tvättat bebissaker, packat BB-väska och skrivit förlossningsbrevet denna vecka, så lite har jag allt fått gjort ändå.

Fantastiskt väder idag, kan inte säga att jag kan njuta fullt ut då det är sååå varmt ändå som gravid och nätterna ska vi inte snacka om. Men man mår bra när det är fint väder så när jag är inne med fönstret eller balkongdörren öppen njuter jag ändå!! :D

Hoppas ni har en underbar helg, jag ska försöka uppdatera bättre med lite bilder nu när jag får lite att göra i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0