Viktuppgång!

Jag gick ju upp ganska mycket till inskrivningen i v. 12, nu är det lite olika på min våg och BM:s, skiljde några hg där men jag räknar här hemma i alla fall. Vägde då 88 kg innan jag blev gravid och 93 kg när jag gick till inskrivningen. Har sen dess inte velat väga mig mer, har ändå gått snart 5 veckor till sen dess och jag räknade med många kg. Vägde mig i morse och gissa min förvåning när jag vägde 91.8 kg! Wohoo! Alldeles för mycket men inget upp och lite ner, kan ju dock gå upp och ner lite men har åtminstone inte gått upp massa under den här tiden! Det enda positiva med illamående, jag har inte varit supernyttig på nåt sätt men inte kunnat småäta lika mycket så det verkar funka ändå! :D

Så underbart lättad för jag trodde jag bara skulle skjuta uppåt nu, hoppas hålla det på lagom nivå nu hela vägen! :D Det gjorde min dag i alla fall.

Dessvärre blev det ingen fika med Amanda och Amanda eftersom jag mådde så galet illa, igen! Och imorgon ska jag till jobbet, blir 5 dagars jobb, 1 dag ledigt sen 5 dagars jobb igen. Vet helt ärligt inte hur jag ska klara det! Ingen komp har jag kvar heller om det skulle finnas möjlighet till det ens... Men samtidigt går tiden i alla fall lite snabbare då så det blir dags för RUL någon gång! För efter dessa två veckor jobb är det bara en helg sen är det dags!!! Kan knappt bärga mig... Vore ju dock helt galet jobbigt att få något dåligt besked... :/ Men man får hoppas på det bästa!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Va skönt att du inte har gått upp nå mer :-D Tänkte bara säga också de att du har råkat göra 2 inlägg med samma text :)

2011-01-10 @ 20:26:44
URL: http://jennyygutemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0