Lugn lördag!

Eller lugn och lugnt men vi har mest varit hemma. Städat och fixat, skönt att få det gjort! Lite kvar imorgon som klädkammare och sådär som ska fixas innan vi åker utomlands. Annars har jag kollat lite på film och vi åt en goood hemmagjord kräftsoppa med butiksbakad baguette till lunch. Tommy kom på besök en stund och spelade dator med Johan, dom skulle se film ikväll men det blev inget med det så jag och Johan har precis ätit god tacogratäng med diverse tillbehör! : ) Jag ser på Fångarna på fortet och Johan spelar dataspel, vad annars ; )

Är mätt som jag vet inte vad och ganska trött också, jobbigt om graviditetströttheten är på väg tillbaka nu när äntligen kvällsillamåendet är bättre dom flesta dagar! Gaaah! Orkar inte vara så trött igen... Men det verkar inte bättre! Hoppas jag bara är allmänt trött och blir utvilad på Teneriffa nästa vecka : ) Vill bara att den kommande veckan ska gå snabbt, vilket inte lär hända med fyra kvällspass men sen så, på lördag, så bär det av till Arlanda och söndag morgon till Teneriffa! Hoppas vädret blir bättre bara... Det är lite dåligt där nu! :/ Måste även på Apoteket och införskaffa diverse saker som nässpray, stödstrumpor och solskydd! Kanske vätskeersättning också ifall man skulle bli dålig men är troligtvis ganska säkert där och kommr bara äta säkra saker! ;) Hehe. All inclusive också så blir mycket på hotellet och dom kan knappast ha någon dålig mat på ett ****+ hotell, då skulle det bli problem! :P Och när vi äter ute får jag va  på den säkra sidan. Cola funkar alltid också, vi dricker JÄMT det utomlands och brukar alltid klara oss.

Nej, nu blir det att de klart på detta och sen Mr Bean, måste hålla mig vaken, ha ha! Imorgon ska vi tvätta kl 13 och sen till mormor och morfar på fika då morfar fyller 66 år (tror jag?! haha) så det blir trevligt.

Sweet dreams! :D




Den mumsiga kräftsoppan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0