Gnäll!

Man får väl gnälla ibland när man är gravid! ;) Jag har mått så illa senaste tiden, i morse vaknade jag och mådde bra!! Galet skönt... Men efter några timmar kom det krypande... Fast det är inte alls lika jobbigt som det varit innan, kan det inte börja gå över nu! :D Och är lycklig bara jag slipper på lördag på pappas 50-årsfest och veckan på Teneriffa. Åksjuketabletterna hjälper inte men tänkte testa seaband imorgon men tror inte det hjälper heller... Men värt ett försök! Kan inte må så här en hel vecka på Teneriffa... Men idag njuter jag av att må hyffsat!

Sen är det sååå drygt att vara andfådd jämt typ, när jag ligger på rygg och när jag går minsta lilla, jättejobbigt! Känns som det är nåt fel på mig för jag är så sjukt andfådd ibland... Tröttheten är dock bättre även om jag fortfarande är galet trött så klarar jag lite längre på kvällen, hoppas det är på bättringsvägen! På lördag ska jag orka vara vaken heeeela långa dagen och kvällen, får se till att försöka sova bra och länge på morgonen så brukar det gå. :) Inatt kunde jag dock sjlävklart inte sova när jag var ledig i morse. Eller jo jag sov men drömde sån där jobbig dröm där jag fick tänka så mkt att det känns som jag varit vaken hela natten. Är ofta så när jag är ledig! Men sen när jag ska upp på morgonen sover jag som en stock! Ha ha.

Slutgnällt för idag! ;)

Har inte gjort många knop idag, vi försöker städa undan lite här men jag vilar mest. Har varit ute på en promenad med Sammy i kylan, skönt med luft. Nu är Johan och tränar och jag ska nog ta mig lite lunch tror jag! :)

Bjuder på en bild på magen från i morse, v. 16 (15+5), tiden går sakta nu igen! Tycker jag står stilla på samma veckor typ... V. 16 är liksom ingenting!




Haha, vilken jättearm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0