Dagen med stort D är snart här!!

Som vi väntat... 1,5 månad som känts som 1,5 års väntan ungefär! Ultraljud imorgon! Som jag längtar och samtidigt är så nervös så jag går i bitar. Kommer sitta och skaka i väntrummet imorgon, känner det redan. Blir nog svårt att sova inatt! Och till råga på allt somnade jag ett par timmar vid kl 16, inte bra, ännu svårare att somna ikväll! : )

Imorgon kl 11:30 får ni hålla tummarna :D

Annars flyter allt på som vanligt.
Johan blev dålig och spydde igår, en gång, trodde det var magsjuka men vet inte han har vart hyffsat pigg idag igen. Så hoppas det va nåt annat! :)

Det enda tråkiga med att ha ultraljudet den 24:e är att jag ju vill kunna shoppa lite bebiskläder efteråt och det tillåter inte kontot imorgon! Tyvärr! När man ändå är i Hudik och allt. Dock ska jag hämta gratis-bodyn från Allt för Föräldrar på Kapp Ahl och så ska jag kika lite! Har ju även presentkort på Kapp Ahl och på Lindex, så nåt litet blir det för det! :D Hoppas verkligen vi får veta kön också, snälla lilla hjärta, visa dig!! ;) Nu blev jag glad när jag kom på att jag har presentkorten så man kan handla lite. Hade även 50 kr rabatt som jag såg gick ut 23 dec. Vet inte ens om jag fick den checken innan jul men i så fall var det bara några dagar innan! Snålt! Men har i alla fall en 25% alltid nåt!

Åhh, måste duscha nu sen försöka sova så det blir morgon, har ändå försökt njuta av att ha en ledig långhelg men det är svårt när man bara vill ha måndag (för första gången nånsin och troligtvis enda haha). Men sen är det 4 dagars jobb, en helg, 5 dagar jobb och sen Teneriffa!!! Ska bli så nice! :) Men sen är det långt tills det händer något jag längtar efter igen, rättare sagt i slutet av juni. Ha ha! Och iofs kommer jag få längta efter 3D-ultraljud i April också. Men snart är både RUL och Teneriffa som jag längtat så efter över, då går allt lite segare igen men nu blir det snart vår i alla fall, underlättar! :D

Well, wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Sabine

Jag håller tummar och tår för att det kommer se bra ut på ert ul!!



Jag ska ha bebis i juni också så det blir spännande att se vem av oss som får först;)

2011-01-23 @ 21:39:03
URL: http://allavifina.blogg.se/
Postat av: Sabine

Sv: Jag har fått datum över hela juni så jag antar att det blir i mitten ungefär:P Vill inte låsa mig vid ett specifikt datum denna gången för jag blev så sur när jag gick över mitt bf med Alice, i 7 dagar. Hoppas andra barnet dyker upp lite tidigare, dock inte för tidigt:)



Ja jag letar med efter lite bloggar som ska ha samtidigt, det är ju kul att följa andra också=)

2011-01-23 @ 22:52:19
URL: http://allavifina.blogg.se/
Postat av: Jenny

Lycka till :-)

2011-01-24 @ 11:19:35
URL: http://jennyygutemyr.blogg.se/
Postat av: Miranda - BF 15Feb

Hoppas det gick bra! Väntar ivrigt på en uppdatering :) kram

2011-01-24 @ 13:53:02
URL: http://fairytalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0