Halvtid!

Imorgon är det halvtid, 140 dagar har gått 140 dagar to go! : ) Trodde aldrig jag skulle komma hit men tiden går ändå grymt fort... Känns så segt ibland men samtidigt blir jag orolig hur jag ska hinna med allt! Inte så många löningar kvar t ex och allt ska köpas sen blir man utan lön ett år med mycket sämre inkomst. Hua! Har inte ens tänkt så långt än, bara sett fram till förlossningen för jag är så grymt rädd för den och är helt säker på att jag kommer dö! ; ) Ha ha! Så varför tänka på tiden efteråt liksom?! Som är det man egentligen borde vara mest nervös över, ett helt nytt liv. Förlossningen är ju egentligen ingenting av allt som komma skall...

Nu ska jag sova! Är såååå trött! Blir nog järntabletter för mig sen skulle jag tro eller är bara den vanliga gravidtröttheten tillbaka... Känns som då och då hade jag inget lågt järnvärde alls! Blä! :P Illamående i vågor hela tiden nu också igen... Dock har jag börjat känna bebis hela dagarna, helt fantastisk känsla!!! :D

Bjuder på en bild i alla fall v. 20 (19+4) nästan halvtid ;) Dock är den knappt där på morgonen men på kvällen som mi ser... He he he! Kommer väl bli ett hus ändå... Den har växt så det knakar på bara ett par veckor nu!





Kommentarer
Postat av: Disa

Helt fantastiskt vad magen växer! Ojojoj! :) Hoppas ni får en fin resa! :) Kram!

2011-02-05 @ 12:57:29
URL: http://kvarteretdisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0