Back to business!

Och det känns inte okej! Trots en veckas semester, känns det ännu värre att gå tillbaka nu. Man är ju van att inte gå upp på morgonen och leva loppan! ;) Det var tungt i morse med ont i halsen och -23 grader. Nu måste jag snart göra mig i ordning för kl 9:15 börjar jag... Startar med en långdag och kvällspass, härligt värre!

Bebis lever runt lite så här efter frukost...
Han gillar mat! ;) Då blir det fart... Annars händer inte så mycket men 7:e mars ska vi på nästa besök i v. 25 och redan 28 feb börjar föräldragruppen, hade fått brev om det när jag var borta. Underligt att det är så tidigt trodde det skulle dröja lite längre... :) Men då blir det 28 feb och 5 måndagar därefter tror jag det är. Ska bli spännande! Mindre kul att behöva va ledig 2,5 timme varje måndag mitt på dagen i flera veckor! Krångel... :P Men jag känner verkligen att jag vill gå på det! Så det får lösa sig.

Men nu är det dags att göra sig i ordning, hard work, work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0