Dan före dopparedan!

Oj oj, igår va jag och Jessica på julklappsshopping men hade lite kvar idag. Jäääääklar vad folk! Åkte hem tidigare än tänkt! ;) Hehe. Dock en julklapp som fattas, hmm få se om jag hittar något ikväll, ska åka och hämta Johan på jobbet strax innan 18 och ta en tur igen. Dessutom fattas ju mamma och pappas fina julklapp för skiten Önskefoto tabbar sig, den skickades idag. Den va klar (efetr ett fel och omtryck) i förrgår, varför kunde dom då inte skicka den igår? Den skulle ju komma till jul. Men jag fick ju 100 kr på nästa beställning som tack, synd bara att jag aldrig mer kommer beställa därifrån!!

Hur som helst längtar jag så mycket till imorgon, första julen med Leon! :D Kommer bli den bästa hittills.

Nu ska vi snart åka och hämta pappan som sagt, handla en sväng till och sen hem för att städa och göra lite olika julgodis + fixa med ramar och slå in paket. Lär bli en lång kväll! ;) Men sen ska jag sova en prinsessa i vetskap om att det är julhelg och Johan i alla fall är ledig julafton och juldagen! :D

Ingen julstrumpa blev det heller... Tomt på såna! Så Leon får sina paket imorgon bitti ändå.

Hoppas ni får en fantastisk kväll och julafton så ska jag visa Leons julklappar imorgon om jag hinner! :) Beroende på när vi kommer hem från mina föräldrar. Annars får det bli på juldagen.

Kram kram ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0