2011 lider mot sitt slut...

Det bästa året i mitt liv då våran underbara son Leon kom till oss! Ett fantastiskt år jag definitivt aldrig kommer glömma och det har gått så fort, i alla fall sista halvåret.

Det nya året firar vi in hos Amanda, Marcus och River med Jessica, Kristoffer och Nova. Leon och River ligger just nu och sover och vi har ätit förrätt, chèvre med honung och pinjenötter. Ruskigt gott! Snart blir det varmrätten - rostbiff, potatisbakelse, sallad och två såser. Mums! Avslutas med chokladmousse och hallonsås! :)

Det jobbiga är att jag vaknade i morse och hade ont vid örat. Blev sen värre och insåg att det måste komma från visdomstanden jag har hål i men inte plockat ut. Svullen nedanför örat och ont i käken, örat, ner mot halsen, nacken och upp i huvudet. Allt annat än skönt! Ringde 1177 och fick penicillin som jag började äta idag, även ätit Ipren och smörjt med iprengel men det hjälper knappt! Så mindre kul att ha ont hela tiden :/ Vet inte hur jag ska kunna sova ikväll. Sen på måndag måste jag ringa käftis och ta ut tanden, ångeeeest!!! :( Och sen ska även vänster ut typ veckan efter så det är ju inte slut... Men den har jag i alla fall inte ont av! Har säkerligen nåt mer hål också. Så lär gå på bra många tusen! Bara visdomständerna går på 5000 kr, kul kul!

Men nu ska jag försöka att inte tänka på detta och njuta trots smärtan! :D

Gott nytt år så hörs vi 2012!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0