Trevlig dag!

Var på Strömmingsleken idag, åt god langos (ska jag äta en imorgon med tro? haha) och kikade lite. Skulle ta en fika på Waynes men det hanns inte med! Leon skötte sig som vanligt bra när vi va ute fast han var vaken en hel del, grät lite ibland men efter att ha fått varit i famnen en stund var det bra! :)


Imorgon ska vi ta en sväng ner på stan för att födelsedagsfika med familjen och lite släkt. Ska bli trevligt! :) Sen en sväng till på marknaden. Dom hade ett ställe där dom gör bodys med valfri text. Tänkte göra en med Leons namn på sen en med någon text vet bara inte vad jag ska skriva... Hmm! Förslag? :) Efter vi varit på marknaden ska vi i alla fall på födelsedagskalas.

Ikväll har vi haft lite film-mys och god mat! Maten blev senare än tänkt så räkorna jag tinade upp orkar jag inte äta vilket innebär att jag får slänga en massa räkor, kul! Alltid samma misstag... Skulle inte tagit upp dom ur frysen!! Kanske tar någon innan jag slänger dom, hehe. Johan ska ut nu och rasta vovve, Leon kommer vakna för mat inom en timme typ så det känns lite onödigt att lägga sig nu, Johan vill sova men jag får väl sitta uppe tills han ätit! Imorgon ska vi ju upp hyffsat tidigt...

Säger godnatt nu i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Elin - Melvinsmamma <3

Åh, langos är så gott! Söt Leon också :)

2011-08-14 @ 17:34:36
URL: http://summermom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0