Nere i väster...

Nu är vi nere i Västergötland! Det blev ingen uppdatering igår då vi sov över hos Johans bror m. familj och hade inte med mig datorn in där, kunde inte uppdatera från mobilen heller som sagt. Så därför har jag inte uppdaterat som jag vill! :-/

Nu är vi hemma hos Johans mamma i alla fall. Igår sov vi som sagt över hos Johans bror m. familj för att hinna träffa dom, åt pizza och umgicks lite på kvällen där när dom kom hem och sen slog Leon rekord inatt, sov mellan 21:45-05! Dessvärre tog vi ju inte vara på det och sov själva eftersom vi umgicks och jag trodde han skulle vakna för mat igen vid 12-1, hade inte heller bytt blöja, satt på pyjamas eller nåt. Så där vid 5 när han vaknade för mat va jag nervös att det läckt som sjutton då han hade en blöja i storlek två som ALLTID läcker men den hade inte läckt!! Yey! Så då fick han av med kläderna, ny blöja o mat sen somnade han om, dessvärre hade han magknip sen och vaknade o grät med jämna mellanrum resten av morgonen, det är ofta det är så även om han har mindre ont i magen sen han fick minifom fast idag har han haft rätt ont ändå men morgonen har han alltid ont ändå. Hoppas han slipper det snart, det gör ont i mammahjärtat! Och tråkigt nog sov jag som en kratta inatt när han väl sov, hoppas på en favorit i repris, speciellt när vi är hemma i vår egen säng igen, åh då skulle jag må som en prinsessa! Haha.

Idag kikade vi lite på stan, åt thaibuffé till lunch och sen åkte vi hem hit. Så har inte gjort så mycket mer idag, blir snart varma mackor till middag sen slappande framför tv:n skulle jag tippa, försöka natta o mata Leon vid 21-tiden ikväll så hoppas vi han sover bra inatt med! :-)

Resan igår gick för övrigt jättebra! 55 mil med lillen, över förväntan. Han sov mest men va vaken en stund, dock nöjd och glad. Tog lite längre tid men ändå hyffsat snabbt. Vi fick en heeel del leenden under gårdagen med, han som bara gett oss något enstaka leende på flera veckor gav oss 3-4 stycken igår och idag har vi nog fått ett par. Sååå underbart så man smälter! ♥

Skulle ju lägga in bilder på shoppingen senaste tiden, kan lägga in lite grann nu. Sen ska jag även visa vad jag handlade idag sen, hoppas hinna/orka ikväll, det är inte bara med en bebis som vaknar mitt i allt och är ledsen! Hoppas ni förstår :-D



Såhär snygg va jag idag! :-)


Och såhär tyckte jag om att åka bil igår, toppen!


Eller ja, för det mesta i alla fall... Lite ledsen blev jag ibland!


Men biet gjorde mig snabbt på bättre humör!


Den är jätterolig och intressant!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

elvira ÄLSKAR också sitt libero-bi. vi har det ovanför skötbordet och varje morgon när hon får syn på det så är det stora leenden! hihi

2011-08-18 @ 12:51:30
URL: http://enannandelavstockholm.se
Postat av: Rebecca

Byt till blogspot! Jag bloggar med meblog som kostar 7:-

Men hmm den kanske funkar med blogg.se me.

Ska kolla :) puss

2011-08-20 @ 11:18:19
URL: http://Staaaacey.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0