Hinner inte nu...

Hinner inte skriva så mycket nu, klockan 12 ska vi vara nere på stan för födelsedagsfika! Skulle även vart på kalas kl 12 men dit åker vi direkt efter. Och mellan det måste vi även hinna ner och köpa en sak på Strömmingsleken också, fullspäckat! ;) Men ikväll blir det lugnt så då återkommer jag.

Funderar även på att byta till Devote, tråkigt med alla gamla inlägg i en annan blogg men dom verkar ju inte komma med någon app här så jag får fundera starkt på att byta till Devote som sagt. Återkommer om det blir så! :)

Ha en fin dag i det underbara vädret! :-D

Kommentarer
Postat av: Angelica - mamma till Olivia

Jag bloggar på blogg.se från min mobil utan app.. det är ju bara att skriva in adressen i mobilens webläsare som jag installerade.. :-)

2011-08-14 @ 15:16:06
URL: http://sweetangie.blogg.se/
Postat av: Angelica - mamma till Olivia

Ja jo det är synd att bilderna inte går att lägga upp.. vi får hoppas blogg.se kommer med en app snart.. :-D

2011-08-15 @ 00:51:12
URL: http://sweetangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0