Färdigbyggt!

Puh! Nu har vi kämpat i många timmar med spjälsäng och skötbord! :) Mest Johan dock ska tilläggas, jag läste mest och höll och så men är ändå slut. Galet! Hur som helst skönt att ha allt som ska byggas ihop färdigt! :D Och som jag väntat på att få börja "boa" lite, he he. Nu inväntar jag bara att vinna auktionen på Tradera med sängkläderna och mina paket jag beställde igår med spjälskydd, täcke, kuddar, apotekssaker osv. Resultat:







Nu ska vi snart iväg på bio, det blir "Hur många lingon finns det i världen" och lite mys! :D Underbart! En promenad dit också såklart så man får njuta lite av vädret. Men dags att göra sig i ordning nu så jag hinner iväg och köpa köttfärs först också... Så blir det tacogratäng till middag ikväll, mums! :D


Kommentarer
Postat av: MANDY- Mamma till River!

superfint :)

2011-04-25 @ 16:42:13
URL: http://mandyys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0