Baby- & barnmässan!

Idag ska vi ge oss iväg till Baby- & barnmässan i Göteborg! Hörde att det inte fanns så mycket gratissaker som för nåt år sen men ger det en chans och hoppas det finns massa annat trevligt + kanske lite roliga gratissaker! :D Gratis är gott!! He he. Ska bli mysigt i alla fall att åka dit och kika lite, äta och umgås med älskling! Vi hinner ju inte ses så mycket annars och snart har vi en tredje person att tänka på, eller ja fjärde, vi har ju Sammy våran lilla bebis! ;)

Sen blir det nog en lugn kväll om ingen vill umgås med oss. Imorgon bär det av hemåt igen! I bra tid hoppas jag. Ska bli galet skönt! Längtar hem, hehe. Mindre kul att man ska börja jobba igen på måndag men nu är det ju i alla fall påskhelg så man får ledigt 4 dagar snart igen och då är både jag och Johan ledig igen, mys! :D

Vaknar alltid så galet tidigt nu för tiden, Johan kommer inte vakna än på ett par timmar men vill komma iväg på mässan så snart som möjligt! Svårt med parkering sen men det löser sig säkert... Ska försöka vara lite dryg så han vaknar snart! ;) Kanske kan vänta till kl 8 eller så i alla fall.

Hämtade förresten ut min "Baby to be"-box på Apoteksgruppen här om dagen. Bättre än Babyboxen på Barnens hus måste jag säga, mycket bättre! Innehöll i alla fall en nappflaska från Avent, lite hudprodukter för bebisar, en tidning, ett paket tuggummi och sådär. Mer nödvändiga saker i alla fall! :D Nappflaskan va perfekt om Johan behöver mata någon gång så småningom och man får pumpa ut... Avent har riktigt bra saker! Tänkte köpa pumpen därifrån också faktiskt...

Nej, nu ska jag fördriva tiden och få upp älskling snarast möjligt!
Vill på mässa!!! :D



Kommentarer
Postat av: MANDY- Mamma till River!

Det är 62 på den så den är ju lite stor fortfarnade men det minsta som finns är 62 på den, :/ tog det ändå så att River kommer kunna ha den lite i sommar. men köp 62an så kan ju din ha den kanske i september eller liknande :)

2011-04-19 @ 16:26:26
URL: http://mandyys.devote.se
Postat av: MANDY- Mamma till River!

Glömde svara om byxorna. Men dom är från H&M och dom finns i två pack tror jag för jag har för mig att jag köpte dessa tillsammans med ett par likadana vita.

2011-04-19 @ 16:31:01
URL: http://mandyys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0