Sitter och äter frukost! : )

Skönt att kunna äta frukost, postafen är min älskling! Perfekt att ta kvällen innan och vakna prima (så prima man kan bli en vardagsmorgon vill säga;)), hinner jag få i mig frukost innan dom går ur :D

Idag är det rågflingegröt, min nya favoritgröt, mmm! Med lingonsylt och mjölk...Fantastiskt gott!!

Kl 9 börjar jag jobba, slutar kl 15 idag, så sjukt lyxigt. Förutom att Johan jobbar till 21 så jag vet ändå inte vad jag ska göra hela eftermiddagen, då blir det mest att jag sover och äter ihäl mig, inge bra! :/ Kanske går och köper mer postafen & lite rågflingor, snart slut! Sen ska jag göra lite matlista och planera inför storhandling i helgen....

Och middag blir blodpudding, mmm! Och bra med järn :D Ska bli gott! Lunchen rester från igår, tacos, aningen godare men ändå blodpudding är en av mina favvo-vardags-rätter :D

Till helgen blir det födelsedagsmiddag för mamma och efter det till en vän som ska flytta härifrån. Helgen efter ska Johan på kryssning hela helgen... Längtar inte! :( Men helgen efter det, blir det troligtvis Alingsås!!!!!!!! :D Träffa älsklings-Rebecca! Jag kommer aldrig vilja åka därifrån dock... :(

Well well, nu börjar jag om 50 min och har inte ätit än + inte gjort mig i ordning, kanske lite bråttom!!
Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0