Familjeliv!

Familjeliv i all ära men jag tål inte alla moralkärringar där... Fy f*n!

Jag är bra sugen på den söta stickade "overallen" som Amanda köpt och visat i sin blogg. Var och kikade på den idag och den är jättefin! Hur som helst skrev jag på FL för att få lite tips på vilken storlek jag bör satsa på, för ja, jag tänkte ju köpa den nu för antagligen finns den inte nästa sommar! Folk får tycka vad dom vill men drygt att höra direkt att det är för tidigt att köpa ngt, man borde tänka bort den tanken direkt när det är så långt kvar och speciellt om man tänkt att barnet ska ha det ett par månader efter det är fött. Varför är det så dumt att köpa ngt under graviditeten man tänkt köpa i en storlek som barnet förhoppningsvis kan ha liiite längre fram?!?!

Ja, det kan vara tidigt! Men vill jag verkligen ha den måste jag köpa den nu (om jag hittar strlk 62 någonstans...) och händer något, vilket jag INTE siktar på, får dom 129 kr vara värt det helt enkelt och ligga till nästa gång man blir gravid...

Men jag måste skriva va mig för jag HATAR FL och MORALKÄRRINGARNA där ibland!!! Även om det är ett forum där man kan få bra med info och ofta bra tåd!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Är det den grå stickade ifrån kappahl??

Den har jag :D

Du kan ju köpa storlek 68 för att säkert bebis ska kunna ha den.. storlek 62 kan din bebis kanske få fort beroende på hur stor/liten den e från brjan, å då e det ju inte riktigt kallt ute ännu :P

Skit fullständigt i vad kärringarna säger snuttan!

Fråga mig istället så behöver du inte bli ledsen <3

Btw, köpte den boken på maxi här i asås.

Så om du kan vänta med att berätta så kan du köpa den när du är här och ge den i julklapp..

Chansen att dom skulle se din mage innan jul är minimal.

För tillåme jag kunde hålla det hemligt till vecka 16 när jag väntade melvin.

Dessutom så är det ingen som kommer våga fråga dig om du är gravid då dom kanske bara ser att du gått upp och inte vill påpeka något ;D



Jag saknar dig baby! <3

2010-10-28 @ 12:31:50
URL: http://staaaacey.blogspot.com
Postat av: Sarah svarar:

Japp! :) Den är så söt! Får se, verkar ju som att 50-52 är det vanligaste tat dom kan ha först sen 58? Men får se om jag hittar 62 eller 68 fanns bara små här nu... Men får väl säkert världens största bebis! :/



Hehe nä det svåra är att hålla tyst när man ses så pass ofta... Kommer inte kunna va tyst till jul, ska ju fira nere i Falköping också! Magen börjar dock synas ändå, eller jag är så uppblåst så magen är helt hård och som en boll :/ Så frågan är om den inte börjar synas till jul... Då kan jag bara ha en enda kofta där det inte syns så mkt. Hehe!

2010-10-28 @ 14:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0