Banta...

Nej, jag ska inte banta. Men jag måste skärpa mig! För guds skull... Som BM sa, ät bra och rör dig så gott det går så kommer bebisen få näring av övervikten också vilket i sig gör att man kan gå ner i vikt i sig själv utan att bebisen lider! Det vore ju fantastiskt... Dock bryr jag mig inte om vågen går upp för bebis, vatten osv, bara jag får bort lite av mitt fett! Jag orkar inte vara såhär tung och magen kommer bli extra tung och otymplig... Den är redan som en stor ballong i v. 6 :/ Bådar inte gott!

Det är verkligen dags nu... Orkar inte gå speciellt långt men i alla fall längre än föra veckan, då dog jag efter 100 meter. Dock hade jag vart gravid 2 v då utan att veta om det och då märkte jag inget men så fort jag fick positivt test kom allt, psykiskt? Lite! ;) Men nu kan jag gå längre fast inte dom 1-timmes promenaderna jag var igång med innan... Så jag satsar mest på att gå till och från jobbet och äta bra, maten har man verkligen ingen ursäkt att inte sköta!!! Där kan man vara hur trött man vill, behöver inte äta onyttigt ;)

Så imorgon börjar mitt nya liv... Igen! Ha ha... Ska ev. ringa min BM ang en tid hos dietist som hon pratade om sist. Men ska fundera lite på det! : )

Hur som helst, nu måste jag sova... Är sjukt trött men jobbdagarna går ändå bra, det är när jag kommer hem jag är helt slut och då är det inte så farligt om jag är trött... Idag slutade jag 15:30 men vi var ute och flängde till 18:30 ungefär, då var jag slut! Så blev en tupplur, som inte blev nån tupplur pga mina extrema jobbiga sendrag, I hate it! Hade det alltid när jag var yngre, vaknade och hade så ont i vaden och sen har det vart uppehåll och nu senaste året / halvåret har jag haft galet sendrag igen fast i foten. Så min halvtimmes tupplur bestod av 5 min slummer sen resten försöka räta ut foten hahha!

Well well, bara jobb 9-15 imorgon, skönt! Mindre kul att Johan jobbar till 21, så kommer ha tråkigt. Men hinner ju tupplura i alla fall :D Men lite väl länge, eh, he he he! Sen börjar helvetet, kvällsschema hela november, vet inte hur jag ska överleva riktigt men det går nog :)

Godnatt mina kära ♥

Vi såg förresten Alice i underlandet nyss, köpte den idag. Bra film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0