Vad ska man göra idag?

Det är ju frågan... Är fortfarande hemma och sjuk så det blir väl lugnt men imorgon blir det jobb igen! Hatar att vara hemma dock... Ska snart ta en promenad med Sammy och så ska jag handla hem lite frukt. Synd att alla goda satsumas tog slut lagom till jag hittade dem, clementiner är inte samma sak! :/ Inte alls lika goda... Men ska köpa hem lite apelsiner i stället :)

Startade dagen med godis till frukost... Bra? Eh! Hur går det med att hålla vikten egentligen... Måste skärpa mig, hur svårt kan det vara!! Helt galet svårt just nu tydligen... Och ikväll blir det min onyttiga men ack så goda mat, kyckling i ädelostsås med färsk pasta. Mitt egetpåhittade recept som är bland det godaste jag ätit. Synd bara att jag glömt exakt vad jag hade i... :P Kanske skulle skriva upp sånt?! Blir dock utan fetaostsallad, älskar fetaost men kan inte ens tänka på det utan att må illa nu! Helt sjukt!

Sitter fortfarande i sängen och varit vaken drygt en timme... Längtar faktiskt ut i luften med Sammy problemet är bar att få tummen ur och ta sig upp ur sängen! ;) Men jag har lite att fixa med idag i alla fall, måste köra några omgångar disk och städa lite om jag orkar. Annars måste vi i alla fall ha en städ-dag till helgen! Johan kommer ju hem ikväll kl 21 och vill att det ska vara lite mysigt här då... Kankse blir det någon film då innan läggdags :)

Nu har magen gått ner lite också, inte fullt lika svullen och kan dra in den lite igen... Skönt! Men det lär ju inte vara så länge, he he.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0