Sommar!

Ge mig sommar och sommarmorgnar igen... Slippa den här kylan! Mysigt med jul och det kan få vara snö och jul en månad om det är sommar resten av tiden :D Dock kommer ingen sommar bli som förut igen... Inte samma sak med grillfester osv. Känns tråkigt samtidigt som det kommer bli så mycket annat underbart! Och visste kommer det nån gång bli grillfester osv för mig kanske inte nästa sommar men efter det, åh vad jag längtar efter det! Men jag längtar också till sommaren som kommer när vårt liv kommer förändras totalt... :)

Men bara jag får den underbara värmen och sommarkänslan igen så mår jag bra! :D Vill inte ha mer kyla... Jag mår allvarligt dåligt av kyla...




En sommarmorgon på väg till jobbet! Då gick det i alla fall att gå dit... Lite trögare såhär på vinterhalvåret! :)




Och en sommarpromenad med Sammy längs ån! :) Vad bra man mår då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0