Nyårsfirande?

Ser inte ut att bli mycket sånt för oss i år... Lite trist! Planerna vi hade gick i stöpet och det är inte lätt att hitta planer med en hund, känns inte direkt snällt att lämna en hund ensam i lägenheten med fyrverkerier runt om heller. Så man får ju offra lite! Men jag och Melinda satt ju hemma i våran lägenhet i Alingsås på nyår förra året också och det funkade ju utmärkt det med, käkade laxplanka och drack bubbel! ;) Så det kanske blir en sån nyår för mig och Johan också, mys med mat och gå och se nå fyrverkerier. Det tråkiga är ju att Johan för en gångs skull är ledig på nyår och sista året utan barn, så klart det hade varit skoj att göra något! Önskar jag va nere i Alingsås, bjuden på flera fester runt om där... :D Vore fantastiskt med en spontantripp ha ha, men så spontana tror jag inte riktigt vi är tyvärr!

För två år sen på nyårsafton blev Johan magsjuk precis när vi skulle iväg på fest, så då blev jag sittande hemma och han sov hela kvällen... Förra året jobbade han! I år får vi i alla fall fira ihop. Men hade ju vart skoj med något annat! Vill ner till Alingsås men frågan är om man orkar... Blir ju en lång dag i så fall... Så det blir det antagligen inte! DAMN! Saknar Alinge :D

Nu måste jag åka och hämta Johan och handla mat. Det blir Donken! Mitt nyttiga liv jag ska starta varje dag skjuts alltid upp en dag extra, ha ha! Hade tänkt laga ngt idag men nu blev det så sent när Johan jobbade över så jag orkar inte göra ngt, bad honom fixa maten och vad blir det då tror ni? Ha ha ha!

Fick i alla fall hämta mitt körkort idag, känns fantastiskt! Nu är det värt allt slit... Galet stolt över mig själv! Jobba heltid, vara i början av en graviditet och gaaaalet gravidtrött och ta körkort och köra i stort sett varje morgon man har sovmorgon sen jobba till kl 19, jag fattar inte att jag orkade... Men tar igen det nu, är ständigt trött nu i stället! Hoppas det ger med sig lite snart... :)

Kommentarer
Postat av: MANDYS-GRAVID BF 24/2

okej. vad tjatigt :S jag tyckte att jagf ick den sent.. men den har kanske hanat på villovägar för er :/

2010-12-31 @ 10:17:27
URL: http://mandyys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0