Nu börjas det...

Jag har klarat mig ifrån illamående och andra komplikationer rätt bra, hade morgonillamående där några veckor i början. Men nu börjas det! Inte illamående men däremot att jag spyr utan att jag mår illa... Okej, har inte spytt än men en gång förra veckan och så alldeles nyss kommer det bara, den känslan att "nu spyr jag" och allt därtill! Som tur är gick det över innan det kom något... Men jag trodde väl man spydde för att man mådde illa! Noll förvarning, då mår jag hellre illa! Känns ju lovande på jobbet detta när man sitter i telefon... Det kommer på 2 sekunder också!

Jag som trodde jag skulle slippa sånt! Obehaglig känsla... Extra kul när man inte kan andas med näsan och mår allmänt risigt ändå! :P Men spännande att man kan ligga här, må perfekt, få den känslan och typ spy och sen gå och hämta lunch och sätta sig och äta för man mår inge dåligt! Hahaha... Man lär sig nåt nytt varje dag! Men jag tar gärna emot förvarning i form av illamående i så fall...

Kommentarer
Postat av: MANDY- Gravid BF 24/2

haha du är väl rolig du å ;) spyr utan förvarning men har inte spytt ;) hahaha! om du inte spytt så är väl det där akuta behovet som gör att det känns som du ska spy som är en förvarning :D

2010-12-18 @ 22:36:18
URL: http://mandyys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0