Hur ska man göra?!

Jag vet inte vad jag ska göra... Jag vill kunna gå ut med graviditeten snart men jag vågar inte! Eftersom alla symptom är borta, magen växer inte ett dugg och den svullna magen jag fick på kvällarna innan är helt borta... Vilket inte bådar gott! Jag är så sjukt nervös... Och nu kommer jag ju inte iväg på ultraljud nästa torsdag och måste vänta till v. 18 och det finns inte en chans att jag håller det hemligt så länge ändå!

Jag vet inte vad jag ska ta mig till, måste få ett ultraljud på något sätt för att bara se att allt är bra, eller åtminstone höra ett hjärta! Ska det vara så svårt att få ett ultraljud när man går på inskrivning eller runt där så man kan försäkra sig om att man verkligen har någon där inne i stället för att behöva gå ut med det (vilket man oftast gör innan v. 18) och sen bekräfta för alla att det inte blir någon bebis... Jag är ju verkligen inte ensam om oron! Så varför kan dom inte bara lugna alla genom att låta dom som vill få ett ultraljud vid v. 13...

Hoppas, hoppas min barnmorska förstår och kan hjälpa mig på något sätt på måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0