God fredagsmat! ;)

Igår jobbade jag till 18:45, som vanligt! Kom hem efter 19 efter en promenad i tusen minusgrader och dödshungrig! Så det blev enkelt men gott, kanske ingen fredagsmat till Idol men det funkade! ;) Färdigpanerad fisk, jag som är emot sånt halvfabrikat men det gick i och jag vägde upp det med en supergod hemmagjord remouladsås, faktiskt den godaste remouladsås jag lyckats göra! Testade att göra helt nytt recept på frihand och det gick ju bra. Till det potatis, tomat och citron. Dock blev det mycket mat eftersom jag inte fått i mig någon lunch men jag får inte i mig så mycket som jag tror så fick slänga lite... :P

Ni får ursäkta dom dåliga bilderna! Dåligt med lampor i våran lägenhet och mörkt ute när man är hemma = svårt att få bra bilder!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0