Dålig uppdatering!

Jag vet! Blev mycket i julhelgen och sen jobbar man ju jämt känns det som, när man är gravidtrött! Ha ha orkar inte mer än hem, göra mat, äta sen slocknar jag. Så ni får ha överseende! Längtar sååå tills tröttheten minskar lite, hoppas den gör det. Om ett halvår i alla fall, kommer aldrig mer vara gravid sa jag till Johan här om dagen, ha ha! Får se hur det blir med den saken men jag måste glömma den här pärsen först innan jag ger mig på det igen! ;) Fattar inte att jag dessutom orkade ta körkort hela första tiden av graviditeten dessutom... Men det slår tillbaka nu!

Vet inte om jag skrivit det men den 24 januari fick vi ju i alla fall tid för RUL och som jag längtar! Det känns som att det aldrig kommer bli det datumet... Men allt har ju gått snabbt hittills om man tänker tillbaka även om det känns segt just i nuet. Det är sjukt hur fort man glömmer! Jag har redan glömt hur det var att inte vara gravid, trött och eländig! :P Helt fantastiskt.....

Annars händer inte mycket alls, därav dålig uppdatering! Är dålig på att fylla i min gravid-bok också för har egentligen bara samma sak att skriva varje vecka. Längtar tills det kanske händer något märkbart, t ex att man känner bebben! Tror jag kände lite sånt "bubbel" på julafton men det är svårt att veta! Längtar tills det blir mer uppenbart... :)

Har mått illa nu i ett dygn, tror inte det är pga graviditeten men kanske, var orolig för magsjuka eftersom alla har det men efter ett dygn av illamående har jag lite hopp om att det inte var det, för det har minskat även om det finns där. Hade nog brytit ut igår om det var magsjuka, brukar inte må illa så länge då. Så vi håller tummarna! Men sååå jobbigt att sitta på jobbet och må så illa... Hoppas det lägger sig när jag ätit frukost!

Är lite less också att jag missar mellandagsrean... :( Hade hunnit åka till t ex Valbo när jag slutar 17 imorgon och torsdag för dom har öppet till 20 men tyvärr jobbar Johan kväll hela veckan! Jag vill på rea!! Hoppas den håller i sig efter nyår...

Nej, dags att dra sig tror jag. Om 45 min måste vi åka och jag ska äta frukost och göra mig i ordning. Hej bad hair day! ;) Kommer lite bilder från jul och annat shoppande och sådär senare tänkte jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0