Bloggdesign!

Idag måste jag försöka få ordning på min blogg, den kan inte se ut såhär! :) Och det blir nog någon mer allmän design eftersom det inte bara ska handla om graviditet, jag är ju faktiskt mig också! ;)  Vilket man dock inte märker när man är med t ex mormor, som bara pratar om bebisen! Känns som att jag inte finns längre nu det är bara bebisen som jag inte ens vet om den finns än... Börjar ändå bli lite jobbigt faktiskt, jag är ju faktiskt Sarah Öhrn också! Även om jag vill att bebis ska få uppmärksamhet behöver ju inte jag försvinna totalt...

Hur som helst... Hade lite bilder på några gamla designer här, ska bar få tummen ur att göra en ny fin nu! Aningen bättre än dom :D Problemet är väl att jag inte har någon inspiration eller ro att sitta flera timmar med detta längre och börja från noll men jag vill ha en fin design för jag ska skriva i den här bloggen i minst 9 månader och förhoppningsvis även efter och vill kunna ha den kvar och läsa sen! : )



























Kommentarer
Postat av: Sabine

Hittade din blogg av en slump. Otroligt duktigt gjorda headers! Önskade jag kunde sånt!



Kommer kika tillbaka, gillar graviditetsbloggar:)



Ha en bra helg!

2010-12-11 @ 14:59:51
URL: http://nissesmamma.blogg.se/
Postat av: MANDYS-GRAVID BF 24/2

nu var de dålig fart här igen ;)

2010-12-15 @ 11:01:48
URL: http://mandyys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0