Back to work?

Imorgon ska jag jobba... Fortfarande dålig, sjukt jobbigt! Halsen är körd efter all hosta alltså... Inte ultimat att sitta i telefon när man hostar och nyser hela tiden och känner sig allmänt risig... Behöver dock jobba och ska hem till mamma och pappa efter så jag antar att det bara är att ta sig dit! Får dock se om natten blir sådär jäkligt jobbig helt utan sömn blir det tungt... Återstår att se imorgon bitti helt enkelt! Att detta aldrig vil ge sig?! Jag som aldrig är sjuk, nu jäklar är immunförsvaret borta, känner på mig att det inte är sista gången jag är sjuk denna graviditet men man kan ju hoppas! :)

Imorgon ska jag ta bilen till jobbet =
första gången någonsin jag sätter mig i bilen helt själv, lagom nervös, haha!! Men ner till jobbet ska jag väl överleva... :P Efter jobbet hämtar jag upp sambo och vovve hemma för att åka till mamma och pappa.

Ikväll blir det lugnt! Somna i tid men först lite tv och god mat, vitlöksostfylld lövbiff och pressad potatis, mmm!

Vad gör ni ikväll? Vad tittar man på när Idol är slut? Inte Robinson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0