Året 2010!

Bara för att jag är så dålig på att skriva får ni helt enkelt en lista som summerar mitt 2010! :)


ÅRET.
Hur har året 2010 varit för dig?

Det har varit riktigt bra ändå. Väldigt många förändringar och mycket har hänt! Så överlag väldigt bra.

Bättre än förra året?
Absolut! Dock finns det såklart en del saker från 2009 jag saknar... :)
Har du träffat några nya vänner?
Ja, väldigt många!
Isåfall vilka?
Svårt att säga alla, har ju börjat på ett nytt jobb där det jobbar väldigt många.
Någonting du aldrig kommer glömma 2010?

När jag lärde känna Rebecca. Att jag fått ett jobb. Flytten till Söderhamn. Plusset på stickan och körkortet såklart! :)
Har du flyttat under år 2010?
Ja, till Söderhamn från Alingsås.
Har du hittat en ny låt som du älskar?

Många under året! :)

 

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit 2010?

Den har varit bra, ungefär som tidigare år men bra. Vi håller fortfarande ihop ;)
Har du strulat med någon?

Nej, hehe.
Har du varit kär?

Självklart!
Har du sagt jag älskar dig till någon?

Ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig?
Ja
Har du haft ett hemligt förhållande?

Nej


SORG&HÄMND.
Har någon i din närhet tagit självmord?
Nej
Har någon i din släkt avlidit?

Nej, men det var nära här sista dagarna på året... :/
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven?

Hm, nej!
Har du varit i slagsmål?

Nix

 

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar?

Det är det säkert kan dock inte komma på exakt vad nu... Det som är gjort är gjort!

Har du skämt ut dig?

Antagligen! ;)

Har du ljugit för en vän?

Nej 
Har du gjort något dumt mot en vän?

Det har jag säkert. Alla gör ju misstag...
Har en vän gjort något dumt mot dig?

Hum, ja småsaker kanske.


JOBB&FRITIDEN.
Var jobbar du?
Teleperformance i Söderhamn. Vart annars? ;)
Har någon varit elak mot dig på jobbet?
Hela tiden! Nej då, haha. Inte vad jag vet...
Hatar du någon på ditt jobb?
Hatar? Nej! Ogillar? Ja!
Har du gjort något framsteg?

Absolut, har lärt mig väldigt mycket eftersom det är mitt första riktiga jobb!

VÄNSKAP.
Har du många tjejkompisar?
Inte jättemånga. Men många bekanta och som jag umgås med, några få nära.
Har du förorat en vän?
Ja.
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän?
Ja, lite kan man nog säga.
Har du fått bakom ryggen på en vän?

Nej.

Har du ljugit för en nära vän?
Vita lögner, vem gör inte det? Inget allvarligt dock!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0